Pages

Wednesday, December 5, 2012

i wish


6.05 a.m . yaa this is the time . patutnya sekarang nih aku akan cakap , ' catur , banguun . harini spm ' . dan beliau masih membatu . huh , this is my daily routine . but now , ' adik , banguun . solat subuh ' . ye lettew . padahal adik yang kejut suruh bangun . hahah

ngences , aku rindu na kejut kau bangun tidur walaupun kau tanak bangun . sob sob -____-

wey catur . lepas nih kau tak payah nak dgr aku membebel hari-2 kalau kau tanak bangun . kau tak payah nak dgr aku sebut-2 cuking depan kau . kau tak payah lagi nak jaga budak gembeng nih time dia demam .

dan aku tak dapat rasa lagi kena karate dgn kau , aku tak dengar lagi kau bising-2 masa munyang masuk dorm kita , dah tade orang nak paksa aku makan panadol lagi , dah tak rasa lagi kena attack dengan warden . biasa laa kan . dorm kita , apa je yang tak bawak . budak baik kan .


default picture kita :)


kau guna gambar real , biar aku guna gambar patung ' - beyonces


err air mata aku da begenang ni weh . dah tade lg alarm dorm kita , ada othman . isk isk . sekarang nih alarm aku , ' kakaaaaaak bangun , ibu suruh turun ! ' . HAHA biasa lettew . hahahah cakap pasal ada , kau ingat an macam mana aku melalak masa kena pindah dorm awal tahun tu . sumpah tak rela -___- 

awien watlek je kena tukar dorm 8 . aku je lelebih melalak . eheh . ingat tak masa kau kena condemn gila dgn mummy Suriya , kau homesick . and i feel like , ' come on lah wey , kau stay rembau je kot ' . ahah bila aku dah rasa macam mana homesick tuh baru aku sedar semuanya . wey ada . no more delivery air Horlics pukul 1 pagi . hahaha sumpah gilaa time tu .

the day when you left me alone in the messy dorm -.-

    



♥  PRODIVA 1 ouhseeeem  



sofea.eyja.pika.ada.dia.ika.caca.awien.mimi.beta.tira

guys . remember the moment when we're condemned . alaa masa mula-2 turun aras bawah tu . hahah yelaa , dorm yang sibuk yang dgn geng je tu . see . dah selesai pun sekarang . padahal dulu macam harem kan -_____- 



hahah . nampak sofea , tengiang-ngiang suara negro ortodok dia duk nyanyi .

' tuhaaaaaan , jagakan daddy . daddy kekasihku ' .

sofeaaaaa . aku rindu kau laa . camne laa agaknye kau kerja kat tesco tuh kan ? sorry la , jauh sangat . kalau tak mesti wa dah lawat lu . HAHA . btw , keep that thing properly . aku suggest kau simpan yolah . mimpi indah yaa :)



ika . si hamster bulat tengah main dalam sangkar -.-
so far , ika laa antara org yang still keep in touch dgn den . hahah sumpah rindu na dgr kau main guitar lagu konyong . well , nak buat show sama-2 dgn michael , right ?

ikaaaaa . no more plan 6.45 . hahaha tinggal kenangan semua tuh . simpan eh semua kenangan kita nih :)

rindu weh . rindu nak usik caca . dengar suara caca menjerit dalam dorm . buang blackhead caca sampai kena tengking dgn uncle bancuh simen . wey , terkedu bhaii kena tengking -________-

ni ha , ni la caca .



green lover . hahah selalu gaduh dgn den pasal Big Bang . hah , ni haa big fan Big Bang . wey cha , den tak minat pun Big Bang ekau . makan seaweed Big Bang den minat . HAHA . hahah ingat tak masa kau melalak tak dapat poie concert Big Bang tu ? hahaha aku tak bole lupaaaa . kau macam kanak-2 kecil kena marah dgn mama dia . dan aku la mama kau tuh  . err , weirdo -.-

haa ni lah macik yang suka sangat menjerit dalam dorm . kay jujur aku rindu na kena marah dgn kau . eh .

' LAURAAAAAAAAA '

mana boleh lupa muka awien masa jerit laura tuh . sejibik sejibak macam omas . seriously when dayah said , ' eh femininnyaa muka dia ' .
HAHAHA aku bantai gelak . maybe lepas dia kenal kau , super duper feminin jadinyaa -.-
awien . hahah sape tak kenal . s/u badar semesra . eh , penolong je eh . HAHA . hidup dengan awien , mmg tak sah kalau tak gelak . btw , aku tabik doo dgn kau malam grad tuh . even mic buat hal , muka kau sumpah steady habis .



ni haa . si gadis feminin .
atoto menggigil tangan na type . HAHA

no more order kat pacik guard yang ohseeeem tuh dan makan sama-sama . no more bunyi message alert ngences .

' u're my hunny bunny .......... '

stop diana stop . stop typing . aku tak sanggup . sob sob .
korang yang aku tak mentioned , sorry .
beta , ijah , mimi , tirah
aku tetap sayang korang :)

kay , for the last .









the day when kita pakai baju batik ramai-2 and for the first time kita enjoy our meals with Beta in DM . remember ?

thanks for the days we've been together :')


p/s : aku da macam lesbo da ni . aku kisah apa ? HAHA 


No comments:

Post a Comment