Pages

Wednesday, May 22, 2013

gua benci entry ni isk isk



Alhamdulillah . sekali lagi dapat tawaran . tajaan MARA . dapat yang dalam negara pun cukup lah . daripada tak dapat kan ? hehe . okay kalini memang betul betul aku dalam dilemma . ye lah . account tu mmg course idaman dari dulu lg . tetiba dapat pulak course ni . hm

Business Information Systems , UTP .

hah . sebut pasal UTP . aku ingat lg masa form 2 . memang masa tu gila nak masuk UTP . angan angan mat jenin masa tu . bila Dayah bawak kad matrik UTP abang dia , siap bawak lari pastu pinjam bawak balik rumah hahahahahaha kenangan kenangan :')
and now , aku BETUL BETUL AKAN MASUK UTP * cubit pipi * * eh Diana , ini realiti . bukan mimpi * 

hm still tak percayaaaa . lusa dah nak pi daftar dekat sana . entah apa lah yang aku buat dekat rumah selama 6 bulan cuti ni . buang masa je . anggur pun tak sempat nak collect hahaha . 

oh ya . lupa nak habaq . UiTM tu dapat dkt UiTM Tapah . still Perak . memang kuat jodoh aku dengan Perak Darul Ridzuan ni . tapi tu kampus tetap . kampus transit dekat UiTM Lendu , Melaka . maybe first sem stay Lendu and next sem pindah Tapah . entah lah . dapat sama dengan Ada . hm dah dah takmo cerita pasal ni . kang banjir Skudai ni kang . 

aigoooo ~

ADA OTHMAN , AKU MINTA MAAF :')

aku sentiasa doakan kejayaan kau . teruskan niat suci murni aku yang nak belajar account tu kayy :)

No comments:

Post a Comment